dimecres, 3 de juny del 2015

FLOR DE SOBRASSADA

Aquesta recepta em va cridar l'atenció visualment ja que els ingredients (estava farcida de xocolata) no eran d'allò més elaborats.
Jo, com que volia fer cosa salada vaig canviar la xocolata per crema de sobrassada i formatge per donar-li un punt d'aperitiu i no pas de postres.
Podeu seguir un pas a pas en el bloc Cuinant fet amb xocolata.



Ingredients:
 2 làmines de pasta de full
1 tarrina de sobrassada de Mallorca
1 ou per pintar
Llavors de lli, sèsam...
Formatge ratllat

Tallem una làmina de pasta de full en forma de cercle.
A sobre escampem la sobrassada i la tapem amb l'altra làmina de pasta de full. Tallem a la mateixa mida.
Llavors fem tot de talls al voltant de la pasta i recargolem de dos en dos sempre cap a l'interior.
Pintem amb l'ou batut, empolsimem amb les llavors i el formatge.
Coem al forn a 200ºC, dalt i baix uns 15 minuts aproximadament.


Espero que us agradi!




3 comentaris:

Eva ha dit...

Jo l'he feta un parell de cops amb xocolata... i aquesta versió en salat me l'apunto perquè ha d'estar igual de bona i cruixent! un petó!

Gemma ha dit...

Ei, jo també he vist la farcida de xocolata! Amb el canvi a la sobrassada és una versió salada també molt bona i vistosa!

Teresa ha dit...

La versió salada també m'agrada!!! l'havia vist també amb xocolata!T'ha quedat molt xula!