dimecres, 19 de març del 2014

QUICHE DE PORROS I XAMPINYONS



 Ja sabeu com m'agraden les quiche i ara per fi ja tinc a qui li agraden a casa!!! La meva filla s'ha unit al club de les quiche i cada setmana en fa una per quan s'ajunta amb els amics. Sort que en el bloc en tinc unes quantes i poc a poc afegirem més ja que la imaginació és infinita amb el tema de les quiche.
Aquesta la vaig fer per una trobada amb els amics i la meva filla ja la copiada unes quantes vegades!!! Serà perquè és molt bona???
I també us he de dir que abans de publicar-la ja l'havia passat apuntada en un tros de paper!!!


QUICHE DE PORROS I XAMPINYONS

Ingredients:
1 base de pasta brisa
1 porro
5 xampinyons
150 g de pit de gall d’indi ( o pernil dolç)
3 ous
200 g de llet
200 g de nata per cuinar
Sal, pebre i nou moscada
50 g de formatge en pols de Menorca + 25 g més
125 g de mozzarella fresca ( en el meu cas de Menorca)

Preescalfem el forn a dalt i baix i ventilador a 200º
Posem la base de pasta brisa en un motlle rodó, tallem les restes dels costats i punxem tota la base.
Tallem el porro en julienne i reservem
Tallem els xampinyons a làmines primes i reservem.
Tallem el pit de gall d’indi a trossets petits i reservem.
En un bol posem els ous, la llet , la  nata, sal, pebre, nou moscada i els 50 g de formatge i triturem.
Després afegim el porro, els xampinyons i i l'embotit.
Tota la barreja la posem a sobre de la pasta, empolsimem amb els 25 g de formatge en pols i posem rodanxes de mozzarella fresca.
Enfornem 35 minuts aproximadament a 200º.

Espero que us agradi!

4 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

com m'arriben a agradar les quiches!! i quin color té la teva! petons

Sílvia A. ha dit...

Es clar Roser!!! els ous són de les nostres gallines!!! jajaja

Gemma ha dit...

A mi també m'encanten les quiches!!! La teva filla é smolt intel·ligent :)
T'ha quedat sensacional.

Margarida ha dit...

Qué bones les quiches! I aquesta porta uns ingredients que m'encanten! És un plat que ens serveix per quedar bé quan tenim visites sorpresa.
Petons