dimecres, 11 de setembre del 2013

GELAT DE GROSELLA


Com ja us vaig dir no paro de fer gelats!!! A casa per les festes de Sant Joan acostumem a fer polos de grosella però des de que tenim la gelatera el que fem són gelats!!! Per això avui us presento un dels que vaig fer per un sopar entre amics on els postres tot eren gelats!!! Gelat de grosella, gelat de moka, gela
t de vainilla, gelat de nutella, gelat de figues (pròximament)...


Ingredients:

200 ml de nata 35% matèria grassa
200 ml de llet
100 ml de grosella

Aquest gelat no porta sucre ni mel perquè la grosella ja és prou dolça i no li fa gens de falta.
També com que ja tinc tots els ingredients dins la nevera no fa falta barrejar-ho tot i esperar 4 hores.
Així que una vegada barrejat es posa a la gelatera i en 30 minuts tenim un gelat ben cremós que fa les delícies dels petits i grans!
Espero que us agradi!

3 comentaris:

Eva ha dit...

La setmana passada em van regalar la geladera i encara no l'he estrenat!! aquest gelat de grosella fa molt bona pinta!

Gemma ha dit...

Ha de quedar boníssim, i amb un color rosat preciós. Fer gelats a casa és un vici, je je je...

Eva Flores ha dit...

què bo!!! estic amb la Gemma, fer gelats a casa és un vici.