dimecres, 24 d’abril del 2013

COCA DE TARONJA I XOCOLATA



Avui una coca que ja tinc penjada en el bloc però a la que li he fet una modificació (afegir cacau) i he enfornat amb el meu nou motlle de bund cake. Per la xarxa hi ha nombrosos  bund cake a quin millor, però jo de moment volia estrenar el motlle, veure com anava i poc a poc arriscar-me amb altres receptes. A més a més molts d’aquests pastissos porten molta mantega i no volia afegir més greixos al pastís!
A veure que us sembla!




COCA DE TARONJA I XOCOLATA
Ingredients:
1 taronja
3 ous
1 iogurt
250 g de sucre
250 g de farina
100 g d’oli
1 sobre de llevat Royal
30 g de cacau
Jo la vaig fer amb la Thermomix, però es pot fer amb el minipimer barrejant-ho tot junt.
 Posar en el got de la thermomix el sucre, la taronja a trossos (ben rentada) i els ous, programar 3 minuts a 37º i velocitat 5.
Després afegim el iogurt, i l’oli per barrejar-ho tot a velocitat 2 i mig.
Finalment s’afegeix la farina i el llevat durant 15 segons a la mateixa velocitat, acabant de barrejar-ho amb l’espàtula.
Separem la massa en dues parts més o menys iguals i a una afegim el cacau i barregem molt bé.
Posem la primera massa en el motlle de bund cake i després posem la massa amb el cacau i amb una cullera barregem les masses com si féssim un dibuix.
Enfornar amb el forn calent a 180º uns 30 minuts a sobre de la reixeta perquè passi la calor pel forat del motlle.
Espero que us agradi!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada dia te superes mes. ha de ser booonnniiiiiisssssiiiiiimmmmmmaaaaaa

Eva ha dit...

M'encanten els bundt cake, sempre que puc utilitzo aquest motlle en forma de corona perquè trobo la presentació queda genial! i la taronja hi dóna un gustet boníssim!

trifasic de baileys ha dit...

quina bona pinta te!! i la combinacio de sabors, que dir, xocolata i taronja sempre casen molt be! petons

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Els bundt cakes són la bomba, eh? Encara que a mi se m'han enganxat pastissos un parell de vegades... jajaja Aquesta coca ha de ser un espectacle!
Petons
Sandra

Mesilda ha dit...

Sin duda buenisima,me encanta la combinacion de naranja y chocolate.
Besets.